ZARZĄDZENIE NR 114/2021
BURMISTRZA OPOCZNA
z dnia 23 czerwca 2021 r.
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego p. n. Budowa oświetlenia Św. Łukasza w ramach realizacji zadania p.n. Budowa oświetlenia ul. Św. Łukasza + PT
Na podstawie art. 53 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 z późn. zm.), zarządza się co następuje:
1. Powołuję Komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie w/w zamówienia publicznego w składzie: Przewodniczący: Beata Tworek Z - ca przewodniczącego: Andrzej Snopczyński Sekretarz: Danuta Urbańczyk Członek: Małgorzata Bartyzel Edyta Brzeska
2. Pracami Komisji kieruje Przewodniczący Komisji a w przypadku jego nieobecności lub wyłączenia przez Burmistrza - zastępca przewodniczącego.
3. Zasady i tryb pracy komisji określa regulamin wprowadzony Zarządzeniem Nr 83/2010 Burmistrza Opoczna z dnia 07.05.2010r., zmienionym Zarządzeniem Nr 2/2011 z dnia 05.01.2011r.
4. Komisja rozpocznie prace z dniem powołania. Komisja zakończy pracę z dniem podpisania umowy.
5. Ogłoszenie wyników nastąpi po ich zatwierdzeniu przez Burmistrza Opoczna.
6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania
Burmistrz
Dariusz Kosno